Tuesday, July 1, 2014

Puasa

Hai Assalamualaikum... lame tak tulih belog. Penyakit malas nak menaip.. Memang sekarang ni semua benda pon malas nak buat. Makan malas, mandi malas, jalan malas, masak malas semua la malas. Tido je tak malas. Melampau kan?

Alhamdulillah hari ni dah masuk hari ke-4 umat Islam berpuasa. Inn syaa Allah lagi 26 hari kita akan menyambut Syawal.. Hek ehhh! Baru berapa hari puasa dah berkira-kira nak raya. Baju dan kelengkapan raya satu hape pun tak beli lagi. Mintak-mintak la tahun ni dapat bonus raya lagi dari PM. Boleh la buat tambah apa yang kurang. Hehehehe.. 

Tahun ni aku sambut puasa dekat rumah mak Pahang sebab raya tahun ni inn syaa Allah di Banting. Tahun ni meriah kat Banting sebab ramai beraya kat sana, ramai anak-anak buah. Raya kalau nak meriah kena ramai budak-budak. Hihi. 

Tu jela kot.. Apa-apa pun Selamat Berpuasa u olsssss!



1 comment:

  1. I was very pleased to find this site.I wanted to thank you for this great read!! I definitely enjoying every little bit of it and I have you bookmarked to check out new stuff you post. twill

    ReplyDelete