Monday, April 11, 2011

Kaki Bi sakit lagi

Lastweek adalah minggu penuh drama bagi aku. Macam-macam yang jadi. Mula-mula tayar kereta pancit (untuk kali ke-2 dalam masa sebulan). Masa nak keluar ofis waktu lunch ari jumaat tu, ada sorang jejaka naik motor ni hon-hon aku. Aku pon perasan la, ishh nape la orang ni duk hon-hon ni, jangan pandang buat tak tahu je.. Tapi terpandang jugak pastu beliau tunjuk-tunjuk tayar belakang. Dalam fikiran da agak, pancit lagi la ni (baru ingat orang nak ngorat, hahaha) Mekasih pada brother tu sebab tolong tegurkan. Pagi tu aku drive tak ada sorang pon nak tegur bagitahu tayar kereta aku pancit. Sangat selfish mereka-mereka itu... Patut la masa aku drive tu, bunyi macam 'kelepet2' gitu... Tapi macam biasa la, aku rilex je meneruskan pemanduan aku.. ngaaa.

Mujur ada Encik Chipmunk. Dia datang, tukar kereta dan hantar ke bengkel. Mekasih Chipmunk.

Ada lagi cerita lain. Tapi..... nanti la update...

okay, dah.


No comments:

Post a Comment